آروشاآروشا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه سن داره

عشق مامان

دخترم وقتی به دنیا اومدی تمام هستی برای من رنگ جدیدی گرفت .

من نی نیمو خیلی دوست دارم

1391/12/5 0:38
نویسنده : پریسا
1,058 بازدید
اشتراک گذاری

آلوچه مامان

این روزا خیلی سرمون شلوغه آخه خونه رو فروختیم و خونه جدید گرفتیم . اونم همش به خاطر شما . تا جای بازی کردن بزرگ تری داشته باشی .

هر روز اسباب جمع می کنم و کارتن می کنم ، همین که چشمم رو می چرخونم می بینم کارتن خالی شده . نگو یه وروجک کوچولو به جای کمک کردن به مامان کارتنها رو خالی می کنه . راستی من که با ماژیک روی کارتن ها می نویسم تو هم یاد گرفتی و کلی روشون خط خطی کردی .

خلاصه اگه کمتر می نویسم فعلا یکم کارم زیاده . وقت عکاسی ندارم .

اما یه عکس خوشکل از تو و نی نیت گرفتم . این یه عروسک بی بی برن هستش که عاشقشی و همیشه بغلته . کلی بوسش می کنی و هام هام می دی بخوره و همیشه هم لباسای بیچاره رو در میاری . لختشو بیشتر دوست داری .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

آموزش آشپزی و غذای کودک و 30 کلاس هنری
5 اسفند 91 1:30
سلام وب خوبی دارید با تبادل لینک موافقید منتظر خبرتونم
مهسا
9 اسفند 91 18:06
پریسا جون مثل مهرسای ووروجک .ما هم اسباب کشی داریم من هرچی کارتنارو جمع میکنم میره خالی میکنه با عروسکاش توش میشینه . آروشای عزیزم میبوسمت
فندق
16 اسفند 91 16:41
سلام آروشا جونمم بزرگتر شده ماشاالله پریسا جونم مبارکه منزل نو .بهمون سر بزنآیدین میخنده به عکس آروشا آلوچه
o
20 اسفند 91 2:45
الهيي خدا حفظش كنه عزيزم من از بچه هاي آشپز آنلاينم به خاطر خرابي دائمي سايت رفتيم اينجا http://ashpazaneh.com/forum.php خوشحال ميشيم تشريف بياريد خانوم هنرمند
sanaz
23 اسفند 91 10:02
www.myninishop.com
عمه ي آتنا
29 اسفند 91 22:08
بهار را به تو تبريك نمي گويم... تو را به بهار تبريك مي گويم... تو از هر بهار براي من ارزنده تري... بهارت پيشاپيش مبارك:
جشنواره تولید صداهای صوتی
24 فروردین 92 14:39
دوست بزرگوار برآنیم تا بزرگترین کتابخانه صوتی برای کودکان و نوجوانان ، بویژه کودکان نابینا را ایجاد کنیم . از شما بزرگوار رسما دعوت به عمل می آید تا در اجرای این جشنواره ، درخواست " همکار افتخاری" ما را پذیرا باشید و با اطلاع رسانی یا هرگونه اقدامی که خود صلاح می دانید، یاری مان نمائید.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق مامان می باشد