آروشاآروشا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه سن داره

عشق مامان

دخترم وقتی به دنیا اومدی تمام هستی برای من رنگ جدیدی گرفت .

به این دنیا خوش اومدی نیکا جون

1392/10/16 0:29
نویسنده : پریسا
1,142 بازدید
اشتراک گذاری

آروشای مامان

امروز می خوام یکی از بهترین خبر های دنیا رو توی وبلاگت بنویسم . اونم به دنیا اومدن یه گل کوچولوی نازه .

بالاخره دختر خاله لی لی که منتطرش بودیم به دنیا اومد . قربونش برم خیلی نازه و خوشکله .

نمی دونی من چقدر خوشحالم که خاله شدم . آخه از بچگی خاله هام رو خیلی دوست داشتم و الان که خودم اله شدم یه احساس خوب و شیرین دارم . نمی تونم توصیفش کنم اما همین رو بدون که کمتر از احساس مادری نیست .

من عاشق لی لی بودم و هستم و حالا این عشقم در وجود نیکا کوچولو هم هست .

دوستتون دارم .

سعید جون و نیلوفر عزیزم امیدوارم سلامت و شاد در کنار هم باشین و گل کوچولوتون رو بزرگ کنین . دوستتون دارم .

پسندها (1)

نظرات (2)

جیران بخشنده
18 دی 92 14:12
خاله شدنتون مبااااارکه چه نینیه خوشگلی
خاله ليلي
20 دی 92 20:49
خاله جون منم خيلي خوشحالم كه به اين دنيا اومدم و عاشقتونم ايشالا زودتر همديگرو ببينيم يه عالمه بوسسسسسسسسسس ابدار
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق مامان می باشد