آروشاآروشا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

عشق مامان

دخترم وقتی به دنیا اومدی تمام هستی برای من رنگ جدیدی گرفت .

دختر خاله ها

1398/6/24 9:21
نویسنده : پریسا
280 بازدید
اشتراک گذاری

دوری و دلتنگی چیز عجیبیه . هرگز فراموش نمی شه و غمش رنگ نمی بازه. مامان جون . من که بچه بودم از خانواده و فامیل دور بودیم . توی یه شهر دور شیراز زندگی می کردیم . الان هم که تو و دختر خاله ات رو می بینم که از هم دور افتادین . همون حس برام تکرار می شه . 

این چند روز که با دختر خاله نازنینت نیکا جونم بودی . کلی بهتون خوش گذشت . امیدوارم همیشه شاد و خندان ببینمتون عزیزانم

 

پسندها (5)

نظرات (2)

عمه فروغعمه فروغ
24 شهریور 98 12:26
شاد باشی همیشه
مامانمامان
28 شهریور 98 10:10
سلام دوست عزیز نینی وبلاگی. خوشحالم با وبلاگتون آشنا شدم و بااجازتون بعنوان دنبال کننده اضافش کردم.خوشحال میشیم شماهم به ما سر بزنید و دنبالمون کنید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق مامان می باشد