آروشاآروشا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

عشق مامان

دخترم وقتی به دنیا اومدی تمام هستی برای من رنگ جدیدی گرفت .

تولد نوزاد جدید

1390/10/29 0:07
نویسنده : پریسا
594 بازدید
اشتراک گذاری

گل کوچولوی مامان

امروز مازستا پسر بهترین دوست مامان به دنیا اومد و منم به بیمارستان رفتم تا اونو ببینم . آروشا جونم ما سالهاست که توی فامیل نوزاد نداشتیم و تو اولین نوزاد بودی به خاطر همین من اصلا هیچ نوزادی رو بعد از تولد ندیده بودم و مازستا اولین نی نی بود . نمی دونی چه احساس قشنگی بود وقتی لخت توی یه پتو اونو آوردن تا ببینیم . بابای مازستا حسابی گریه اش گرفت منم همین طور ، یاد حرفهای مامانم افتادم که وقتی تو رو دیدن دو تایی همدیگه رو بغل کردن و حسلبی گریه کردن .

خلاصه امروز یکی از بهترین روزهای عمرم بود .

دوست عزیزم پریسا جان

برای تو و همسر گلت محمد و پسر نازت مازستا آرزوی سلامتی و شادی دارم و اینکه به جمع خانواده های 3 نفره خوش اومدین .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

ارغوان بحری
9 بهمن 90 11:52
با سلام و احترام
ببخشید این سوال رو میکنم شما جزو اقلیتهای دینی هستید؟
اسم آروشا و اسم مازوستا مال کدام کشور است ؟


نه عزیزم . ما اقلیت نیستیم . آروشا اسم دختر داریوش سوم بوده و مازستا هم به پسر خوب اهورا می گفتن در زمان هخامنشی
از اینکه نظر دادی ممنونم
ارغوان بحری
12 بهمن 90 17:39
حیف نیست که اسمی مثل علی در وجود کسی که وجود شما به او بسته است و اسامی اینچنین زیباتر و قرین اعتقادات و وجود و جان ما فراموش شود و در لابلای تاریخ مجهول و تا حدی مبهم و سیاه به دنبال اسم بگردیم
من قصد اسائه ادب ندارم ولی چون فضای مجازی برای همین جدلهاست این تذکر رادادم



دوست عزیز اعتقادات هر کس برای خودش محترمه و من به عقاید شخصی شما احترام می ذارم اما بد نیست بدونید اون تاریخ مبهمی که شما از اون یاد می کنید اولین تاریخ یکتا پرستی دنیا و متمدنترین اونها بوده و شاید از نظر شما سیاه باشه ولی از نظر من سفید ترین بخش تاریخ بشریت هستش .
بد نیست بدونید :
اولین شناسنامه
اولین پاسپورت
اولین حق بیمه
اولین حقوق کارگری
اولین مرخصی زایمان برای زن و همسر
اولین ساختمان زمان سنج دنیا
و هزاران اولین دیگه متعلق به همین تاریخ سیاه هخامنشیان است .
ارغوان بحری
13 بهمن 90 17:20
ممنون از پاسخ شما منهم مثل شما خیلی دین دارنیستم اما مثل شما در زندگی ام آنقدر مدیون عنایات الهی هستم که تاعمر دارم از عهده شکر بر نمی آیم و البته با حیات پاکی که دین و حقیقت نورانی اسلام به من و همسرم داده هیچگاه یک سلسله پادشاهی را سفیدترین بخش تاریخ بشریت نمی دانم
سپید
14 بهمن 90 0:44
اسم دخترتان زیباست. ولی من احساس میکنم کمی در مورد سلسله هخامنشی با تعصب حرف میزنید. من که فکر میکنم هیچ پادشاه و سلسله پادشاهی نمیتوانداینطور ایده آل و رویایی همه چیز را با خود داشته باشد.
منبع شما در مورد حرفی که راجب کوروش میزنید چیه؟آخه تازگیها مد شده هر حرف فیلسوفانه ای رو هم به اون ربط میدن؟


دوست عزیزم من این مطالب رو در کتاب سیرت کوروش کبیر
نوشته کسنفوس خوندم . و حتی چند کتاب دیگه که اگه دوست داشتین به شما هم معرفی می کنم تا در مورد تاریخ خودمون اطلاعات بهتری داشته باشید .
یه کتاب جالب دیگه هم هست که کتیبه ها رو با خط میخی و غیره داره و ترجمه اونها که وقایع زمان هخامنشیان رو شر می ده . اسمش هست
فرمانهای شاهنشاهان هخامنشی
این کتاب اول به شما روف میخی رو آموزش میده بعد به سراغ ترجمه ها می ره خیلی جالبه .
اگر هم جستجویی در اینترنت داشته باشید تمام مطالبی رو که قبلا گفتم پسدا می کنید . از اینکه نظر دادین ممنونم
مرمر
18 بهمن 90 8:27
سلام عزيزم دختر خيلي ناز و خوشگلي داري خدا براتون نگهش داره .اسمش هم خيلي قشنگه و خوشحالم که يک اسم کاملا ايراني هست ما هم اسم پسر تو راهيمون را کيان گذاشتيم تا هميشه يادمون باشه که ايراني هستيم
پُوروچیستا فرزند یگانه پیام اور ایران زمین
5 اسفند 90 0:18
درود بر شما دوست نیک اندیش... بیادتان می آورم که زیباترین منش آدمی محبت اوست.. کوروش بزرگ.. دوست عزیز تارنمای بسیار زیبایی دارین از این جهت بهتون تبریک میگم... خوشحال میشم به تارنمای منم سربزنی.. و منو از نظراتت آگاه کنی..دوست خوبم اگر در گذشته تارنمای قبلی ام رو با نام درفش کاویانی به ادرس www.derafshekaviani.blogfa.com رو در تارنماتون ادد داشتین ممنون میشم حذفش کنید یا اگر مایل به تبادل لینک هستید ادرسش رو با www.derafshekaviani6600.blogfa.com عوض نمایید و سپس خبرم کنید که با چه نامی لینکتون کنم. منتظر محبتت هستم.. پاینده و سرفراز باشی ....
پريسا
28 اسفند 90 12:13
سلام مامان پريساخوبي دخترقشنگت اروشاچطوره من تازه باوبتون اشناشدم پريساجون شماادرس وبلاگ يه بچه كه هم اسمه اروشاست تقريبا4يا5سالست وچشماي ابي داره رونداري خيلي وقته دنبالشم توروخدااگه داشتي بهم ميگياروشاجوني خوشگلمم ماچ كن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق مامان می باشد