آروشاآروشا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

عشق مامان

دخترم وقتی به دنیا اومدی تمام هستی برای من رنگ جدیدی گرفت .

نوروز باستانی مبارک

1391/1/13 11:32
نویسنده : پریسا
522 بازدید
اشتراک گذاری

دختر خوشکلم

نیاکان ما یکی از بزرگترین نجوم شناسان دنیا بودند و در حدود 2571 سال پیش از این دقیق ترین تقویم دنیا را که همان تقویم خورشیدی است را از روی حرکت زمین به دور خورشید طراحی کردند و ما هر سال با چیدن سفره هفت سین به استقبال بهار زیبا می رویم . شاید علاقه شدید مامان به بهار به خاطر اینه که من متولد بهارم و فرزند بهار .

مامان جون درسته  که امسال خونه خودمون نبودیم اما یه سفره هفت سین کوچولو با خودمون به سفر بردیم تا اولین نوروزی که تو در کنارمون هستی رو جشن بگیریم راستی توی این سفر دوستای خوب و مهربونمون هم با ما بودن که همین باعث شد به ما بیشتر خوش بگذره . خاله سحر و عمو شهاب خیلی دوستت دارن و تازه دوست کوچولوی مهربون و بامزه درنیکا هم بود که تو کلی با اون بازی کردی و خندیدی . این عکستون رو خیلی دوست دارم آخه لباساتون شبیه هم بود و بانمک شده بودین . یه چیزی می گم حسودی نکنی مامان درنیکا رو هم خیلی خیلی دوست داره آخه اون یه دختر خوب و با ادب .یه بوسسسس گنده واسه درنیکا و آروشای نازم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله نفس
13 فروردین 91 12:01
سلام عیدتون مبارک
عکسای دخمل نازتونو دیدم هزارماشالا از همینجا میبوسمش
اگه میشه وقتی شیرش میدین واسه منم دعا کنین نی نیه سر به هوام زودتر بیاد توو دلم


عزیزم از ته قلبم واست دعا می کنم خدا یه کوچولوی سالم و باهوش به شما هم هدیه بده . وقتی با تمام وجودت چیزی رو بخوای حتما به اون می رسی . (کتاب راز رو بخون)
کورش(هزاره های فراموش شده)
13 فروردین 91 16:00
درود دوست گرام کورش هزاره های فراموش شده شمارا ب یاری فرا میخواند. دوستان گلم ازشما تمنا دارم که با رای دادن ب هزاره های فراموش شده رتبه این تارنگار تاریخی را افزایش دهید خواهش هر کدام از دوستان که آمدید در دیدگاه ها نام خود را بنگارید . لوگوی این رای گیری در قسمت امکانات تارنگارم هست: در پایان هرگونه دیدگاه و پیشنهاد برای بهتر شدن این تارنگار درسال نو دارید با کمال افتخار پذیرا هست. بدرود. کورش فرزند ایران پاینده باد ایران و ایرانی.... جاوید باد نام و یاد کورش بزرگ.......
ناهید مامان ویانا
28 فروردین 91 12:34
ماشالله چقدر نازه این دخمل موش موشیت
همیشه کنار هم با شادی و ارامش زندگی کنیددددددددددددددددددددد


مرسی خاله جون . دخملی شما هم ماشالله واسه خودش خانومی شده
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق مامان می باشد