آروشاآروشا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

عشق مامان

دخترم وقتی به دنیا اومدی تمام هستی برای من رنگ جدیدی گرفت .

من هفت ماهم تموم شد

1391/1/14 11:02
نویسنده : پریسا
665 بازدید
اشتراک گذاری

٦ فروردین آروشای مامان هفت ماهت تموم شد و یکمی دیگه بزرگ تر شدی . الان دیگه می تونیم با هم بازی کنیم توی روروئک هم یه طرف جلو حرکت می کنی . هنوز اون دندون کوچولوت کامل در نیومده و هر چی دستت میاد به طرف دهانت می بری . اینم عکسهای شیطونی توی ماهگردت که دستت رو تو کیکت کردی و من و بابا هم فقط نگاه کردیم و خندیدیم . این عکسا رو مخصوص عمو سعید می ذارم چون از ما خیلی دوره و می دونم دلش واست تنگ شده . ما هم دلمون واسش تنگ شده .

راستی اون هفت سین پشت سر آروشا رو هم خاله لی لی واسش درست کرده بود که همراه عیدی هاش واسش آوردن . دستت درد نکنه خاله مهربون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان آتین
20 فروردین 91 18:55
ای جان چه تربچه خوشملییییییییییی 7 ماهگیت مبارک ناناس
کورش(هزاره های فراموش شده)
27 فروردین 91 19:01
درود دوست گلم کاش دردهکده عشق فراوانی بود توی بازار صداقت کمی ارزانی بود کاش اگر گاه کمی لطف ب هم می کردیم مختصر بودولی ساده وپنهانی بود کاش ب حرمت دلهای مسافر هرشب روی شفاف ترین خاطره مهمانی بود کاش دریا کمی از درد خودش کم میکرد قرض می داد ب من هرچه پریشانی بود این روزا عادت گلها مرگ وبهونه کردن کارچشای آدما دل رو دیونه کردن این روزا کار رویامون ازپونه خونه ساختن نشونه پروانگی زندگی رو باختن این روز تنها چارمون شاید پرنده مردن روبام پاک آسمون ستارروشمردن مریم حیدر زاده ب روز هست با جستاری ب عنوان جغرافیای طبیعی فلات ایران خرسند می شوم من را از دیدگاهت بهرمند کنی پس چشم درراه شما هستم. باسپاس پاینده باد ایران سرفراز باد ایرانی بدرود کورش فرزند ایران
امیر (دایی)
28 فروردین 91 13:32
وقتی میبینمت گرسنم میشه توپول دایی.. دوستت دارم
فندق
31 فروردین 91 21:35
سلام ماشاالله آروشا جون خیلی خانم شده خسته نباشی مامانی از زحمات این پرنسس آروشا کلی واسش بوس پرت کردم....
مریم مامان بهراد و اراد
2 اردیبهشت 91 17:52
نازی خوشگل خانوم بستنی می خوری؟
خاله لی لی
6 اردیبهشت 91 20:59
سلام خاله جون قربونت برم فکر میکنم وقتی برگردیم تو هم حرف میزی هم راه میری دلم میگیره ولی قول میدم چیزای خوشگل برات بیارم خاله دیونته دخمللللللللللللللللللللللللللللللللللل


مرسی خاله جون .درسته فاصله مون خیلی زیاد می شه اما من دلم پیشته و همیشه با اینترنت میام خونتون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق مامان می باشد