آروشاآروشا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

عشق مامان

دخترم وقتی به دنیا اومدی تمام هستی برای من رنگ جدیدی گرفت .

وقتی که خوابی

1391/5/17 9:05
نویسنده : پریسا
511 بازدید
اشتراک گذاری

زیبای من

دخترکم وقتی که شبها خوابیدم و ناگهان وجود گرمت رو در آغوشم احساس می کنم تعداد ضربان قلبم بیشتر می شه . وقتی با لبهای کوچولوت صدام می کنی مامان احساس می کنم در آسمانها پرواز می کنم . حس مادر بودن زیبا ترین حسیه که تا به حال داشتم . وقتی کودکی معصوم به تو پناه می بره و بغضش رو پیش تو باز می کنه با خودت می گی حاضرم جونم رو بدم اما گریه ات رو نبینم .

دختر کوچولوی مامان خیلی خیلی خیلی دوستت دارم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله فریبا و دخترها
19 مرداد 91 17:40
وقتی می خوابی شبیه یه فرشته کوچولو خوردنی میشی.
مهسا
20 مرداد 91 16:03
پریسا جون دختر نازت مثل فرشته ها خوابیده.
محمد
28 آذر 91 0:27
من با اجازه ات عکس دختری رو کپی میکنم رو لیوان چاپ کنم بزارم تو دفتر!


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق مامان می باشد