آروشاآروشا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

عشق مامان

دخترم وقتی به دنیا اومدی تمام هستی برای من رنگ جدیدی گرفت .

یک سال پر از خاطره گذشت

1391/6/26 0:36
نویسنده : پریسا
508 بازدید
اشتراک گذاری

کفشدوزک مامان

حالا دیگه یک ساله شدی . دختر نازنینم . من و بابا جون تمام تلاشمون رو کردیم تا یه تولد به یاد موندنی واست بگیریم .اما می دونم چون هنوز خیلی کوچولویی خسته شدی .

داستان این طوری شروع شد

من حدود 3 ماه تمام مشغول درست کردن تزئینات و کارهای تولدت بودم . چه شبهایی که با عشق بیدار نشستم و چیزهای مختلف درست کردم . تا اینکه روز تولدت فرا رسید . صبح که بیدار شدیم صبحونه ات رو خوردی و بردمت خونه مامانی و خودم رفتم باغ رو تزئین کردم و میز و صندلی ها رو همراه بابا و دایی امیر ( که خیلی خیلی کمک کرد و مهران جون ) چیدیم و دوباره برگشتیم خونه .

شب که برگشتم باغ دیدم تمام تزئیناتم رو باد برده و اندک تزئیناتی باقی مونده . فرصت کافی هم واسه تزئین مجدد نداشتم . بی خیال شدم و یکی یکی مهمونا اومدن و شما هم که خوابت گرفته بود کلی گریه کردی و بغل مامانی خوابت برد . جالب اینجاست که اصلا بغلم نمی اومدی . سر و صدای موسیقی و رقص نور هم حسابی کلافه ات کرده و بود . خلاصه اصلا دختر خوبی نبودی . حتی وقتی کیک رو آوردم جناب عالی خواب بودی و من و بابایی خودمون دو تایی کیک رو بریدیم .(فکر کردیم عروسیه ) کیک رو آقای قناد خیلی قشنگ درست کرده بود . دقیقا همونی بود که می خواستم یه کفشدوزک بزرگ بزرگ با چند تا بچه کفشدوزک .

اما از اونجایی که شب بود و تو هم خواب بودی عکسهایی زیادی نداریم . تعدادی از عکسها رو فردای همون رو تو خونه گرفتم که یه بخشی از خونه رو تزئین کردم .

 

اینم آروشا خانوم همراه کادوهاش که خیلی دوستشون داشت

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

ریحانه مامان نیایش
26 شهریور 91 11:48
وای آروشا جونم چقدر کادو خوشگل گرفتی عزیزم تولدت مبارک
مهسا
29 شهریور 91 23:34
سلام پریسا جون خسته نباشی عزیزم. همیشه به مسافرت و تفریح. تولد آروشا جونم مبارک باشه ان شاالله در کنار شما 120 ساله بشه
فندق
7 مهر 91 13:46
سلام مامان پریسا مبارکه پرنسس یک سالش شد... به سلامتی آیدین هم شب تولدش خوابش میاومد همهش تو عکسهاش بد اخلاقه اگه دیده باشی عکسهاشو. واقعا زحمت کشیدی وخوشکل کردی خونه رو دستت درد نکنه ......بهمون سر بزن آروشا جون رو هم بچلونش محکممممم
ninipics
26 آذر 91 15:36
با سلام و عرض ادب اگه مایلین از نوزاد در خواب شیرین شما یا بستگان شما عکس های خلاقانه و حرفه ای در محیط ارام منزل شما یا آتلیه عکاسی ما برای همیشه به یادگار باقی بماند، مقدمتان را برای بازدید از وب سایت خود به دیده می نهیم... آروشا جونه ناز و دوست داشتنی منتظرتیم www.ninipics.blogfa.com
مامان بابای الیسا
21 دی 91 18:55
عزیزم چه ناز شدی کوچولو دست مامانی درد نکنه خیلی قشنگ بود همه چی خوب بود
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق مامان می باشد