آروشاآروشا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

عشق مامان

دخترم وقتی به دنیا اومدی تمام هستی برای من رنگ جدیدی گرفت .

دستم بگرفت و پا به پا برد

1391/8/7 12:37
نویسنده : پریسا
535 بازدید
اشتراک گذاری

جینگیل مامان

الان 1 هفته می شه که دیگه خودت به تنهایی راه می ری .  نمی دونی په احساس قشنگی دارم وقتی می بینم داری روی پای خودت راه می ری قلبم به تپش در میاد و گاهی دلم شور می زنه که نکنه دیگه به من احتیاج نداشته باشی و منو نخوای !!!!!!!

عشق کوچولوی من

وقتی صبح از خواب بیدار می شی با اون لبخند شیرینت نگاهم می کنی و فوری میای روی گونه ام را می بوسی . وای خدای من اون لحظه بهترین لحظه زندگیم می شه و اینقدر من رو می بوسی تا به من بفهمونی که دوستم داری . شاید تو هم فهمیدی که مامان واست می میره .

دختر خوشکلم وقتی می گم آروشا می خوای بریم دد تند می ری و شونه رو میاری و روی اون موهای فر فریت می کشی . هر وقت جلوی آینه می شینم تو هم میای و در کنار من با دقت نگاهم می کنی .

کلمات جالبی هم یاد گرفتی

به خاله لی لی می گی : خ

به توپ می گی : دوپ

به برق می گی : بق

به غذا و شومینه و چای وقتی که داغ می گی : هوف داغ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

عمه ی آتنا
7 آبان 91 13:09
سلام اجازه هست شمارو لینک کنم؟ از وبلاگتون خوشم اومده


خوشحال می شم عزیزم
ریحانه مامان نیایش
9 آبان 91 9:04
سلاااااااااااااام من هر وقت وبلاگ نیایش رو باز کنم به شما هم سر میزنم ماشالله راه افتادی خاله جون مبارکه


ممنون ریحانه جون که هنوز هم به یاد مایی . نیایش گلم هم ماشالله بزرگ شده . خانوم شده . از طرف من بوسش کن
الهه
9 آبان 91 14:46
سلام پریسا جون دختر خیلی نازی داری من تا الان تقریبا نصف پست های وبلاگت رو خوندم و عکساشو هم دیدم میشه بهم بگی اسم دوربینت چیه و چه مدلیه ممنون میشم اخه عکساش با کیفیت هستن


الهه جون اولا شما لطف دارین . دوما اسم دوربینم کنن مدل sx30 هستش . خیلی ازش راضی هستم
مهسا
1 آذر 91 8:55
آروشا جونم مبارکه راه رفتنت
محمد
28 آذر 91 0:25
ای جانم عزیز هر وقت میام این عکست نگاه میکنم دلم باز میشه علی یار قدم هات باشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق مامان می باشد