آروشاآروشا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

عشق مامان

دخترم وقتی به دنیا اومدی تمام هستی برای من رنگ جدیدی گرفت .

بازگشت دوباره

1390/9/5 16:19
نویسنده : پریسا
567 بازدید
اشتراک گذاری

دوستای خوبم

مدتها بود به خاطر مشغله و کمبود وقت نمی تونستم چیزی بنویسم . اما از امروز زندگی به حالت عادی بر می گرده .

دختر نازنینم ششم شهریور ماه به دنیا اومد و من و باباشو خیلی خوشحال کرد . تنها زائویی که بعد از عمل می خندید بودم . با تمام دردی که داشتم شاد و خندان بودم چون خدا یه دختر ناز بهم داد .

این عکس 10 ذقیقه بعد از به دنیا اومدنشه

خلاصه کنم الان که 3 ماه از اون روز می گذره ، هم من به این زندگی سهنفره باشب نخوابی ها عادت کردم ، هم آروشا به این دنیای شلوغ عادت کرده . واسه همین می تونم بیشتر بیام اینجا .

اینم عکس جدید دخملم

 

 

 

http://upload.ninifa.com/images/9ow30zzpxj42vwu8q23.jpg
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

حدیث
10 آذر 90 18:34
سلام عزیز دلم خوبی؟الهی قربون دخمل گلم خیلی نازه ماشاله براش اسپند دود کن خیلی شبیه خودته زنده باشه ایشاله
ببخشید بخدا اصلا نتونستم بهت زنگ بزنم شرمنده خیلی درگیر کارامم.ایشاله قدمش براتون خیر باشه نازنینم


سلام خانومی . فکر کنم امروز مامان شدی . ایشالله قدمش مبارک باشه . امیدوارم در کنار هم سالهای خوب و خوشی رو سپری کنین .
مامان نیکانی
2 اسفند 90 9:58
به به چه مامان خوشگلیچه نی نی خوشگلیبه وب ماسری بزن خوشحال میشیم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق مامان می باشد