آروشاآروشا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

عشق مامان

دخترم وقتی به دنیا اومدی تمام هستی برای من رنگ جدیدی گرفت .

خالق نی نی کوچولوی من

1389/11/16 14:15
نویسنده : پریسا
876 بازدید
اشتراک گذاری
امروز اولین روزیه که می خوام بنویسم .

پس با نام آن یگانه خالق هستی شروع می کنم

.چون خیلی دوستش دارم .

هر وقت که تو زندگیم صداش کردم هر چی که خواستم رو بدون دردسر گذاشت جلوی چشمام . اون اینقدر بزرگه که یه همسر خوب و وفادار بهم هدیه کرده که مثل یه کوه همیشه پشتیبانمه و تازگی ها هم یه نی نی کوچولو بهم داده که تا حالا بزرگترین لطفش به حساب میاد .

وقتی فکر می کنم یه موجود زنده کوچیک توی دلم داره رشد می کنه یه حس عجیب و غیر قابل باور دارم . فقط می تونم در مقابل قدرت بی انتهای خداوند سر تعظیم فرود بیارم و تشکر کنم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

mamanbaran
16 بهمن 89 16:01
سلام عزیزم امیدوارم که همیشه ی همیشه خوشبخت باشی و بچت به زودی خونتون رو روشن و روشنتر کنه، از طرف منو باران کوچولو یه دستی به نی نی خوشگلت که توی دلته بکش.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق مامان می باشد