آروشاآروشا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

عشق مامان

دخترم وقتی به دنیا اومدی تمام هستی برای من رنگ جدیدی گرفت .

هندونم یلدات مبارک

1390/10/3 1:43
نویسنده : پریسا
820 بازدید
اشتراک گذاری

دخترنارنینم

امسال شب یلدا خیلی خوش گذشت چون 2 نفر به جمع خانواده اضافه شده بودن . اول خودت که قربونت برم یه هندونه شیرین شده بودی (البته با هنری که اینجانب واسه لباس و گلسر ول داده بودم )

و دوم داماد جدید یعپنی عمو سعید که خیلی هم دوسش داری . خلاصه سفره یلدامون قشنگ بود.لی سال دیگه فکر کنم یه وروجک سفره رو به هم بریزه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نازنین
4 دی 90 19:07
پریسا جونم خیلی دختر نازی داری واقعاً آروشاها خوشگلند. لباسش هم خیلی بامزه هست.
خیلی خوشحالم که دوست گلی مثل شما پیدا کردم و رفتید جزو دوست های من.


مرسی عزیزم منم خوشحالم دوست خوبی مثل شما دارم ایشالله دخمری هامون بعدها با هم دوست بشن (دخترم مثل مامانش اجتماعیه )
ناهید مامان ویانا
25 دی 90 16:21
به به چه قدر ناز گلیه این دخملت پریسا
عکس خودته مامانی با سلیقه ؟ خسته نباشیییییییییییی


ممنونم عزیزم . آره اون خودمم البته نیم رخ . خونه مامانم بودیم وگرنه خیلی نقشه ها داشتم ایشالله سال دیگه

مریم مامان بهراد و آراد
1 بهمن 90 11:48
پریسا جان خیلی نازه این گل دختر چقدر این لباس بابا نوئلش خوشگله من لینکت می کنم
مامان نیکانی
2 اسفند 90 10:02
جیییییییییییییییییییگر بوس بوس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق مامان می باشد