آروشاآروشا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

عشق مامان

دخترم وقتی به دنیا اومدی تمام هستی برای من رنگ جدیدی گرفت .

آغاز سال 2012 مبارک

1390/10/11 12:55
نویسنده : پریسا
561 بازدید
اشتراک گذاری

خوشکل مامان

این اولین سال تویل میلادیه که تو در کنارمون هستی . واسه همین خونواده خاله نیلوفر و خاله سر و خاله پریسا رو دعوت کردم و یه جشن کوچولو گرفتیم و همه با هم لباس بابانوئلی پوشیدیم . خیلی خوش گذشت . واسه جشن وقتی بسکویت ها رو درست می کردم همش نگاه می کردی و آب دهن قورت می دادی بمیرم خیلی دلم می خواست بدم بخوری اما نمی شد آخه هنوز کوچولویی .

کلی کادو هم گیرت اومد قربونت برم .آخه تولد بابا هم بود و تو با بابایی رقابت می کردی .

علی جان همسر عزیزم و بابای مهربون آروشا تولدت مبارک

امیدوارم همیشه سلامت باشی و 120 ساله بشی آخه من و آروشا به کوه پشتیبانی مثل تو احتیاج داریم .

 

دوست داریم خیلی زیاد

اینم عکسهای مامانوئل :

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ghardash
15 دی 90 17:28
امیدوارم این آروشا که اسمش مث خودش قشنگه رو خدا حفظ کنه. تولد شوهرتون هم مبارک. امیدوارم زندگیتون رنگینتر بشه.


ممنونم عزیزم

فریده مامان تانیا
22 دی 90 13:39
من شما رو لینک کردم شما هم منو لینک کنید.
ati
23 دی 90 18:52
پریسا جون هنرمند!!!
وقتی اومدم اینجا مثه برق گرفته ها شدم!!!
خیلی وقت بود ازت خبر نداشتم!
قربون این عروسک بشم من .هزار الله اکبر!
با اجازت لینکت کردم!


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق مامان می باشد