آروشاآروشا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

عشق مامان

دخترم وقتی به دنیا اومدی تمام هستی برای من رنگ جدیدی گرفت .

پلنگه چشم قشنگه

1391/2/31 15:08
نویسنده : پریسا
1,152 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامان جون

امروز دو تایی تو خونه بودیم و هیچ کاری نداشتیم . یکم ترشی درست کردم و وقتی حوصله ام سر رفت گفتم الان بهترین موقع واسه عکاسیه . آخه هم تو خیلی بانمک شدی هم حوصله داشتی . هر چی تو خونه داشتیم رو زیر رو کردم و این دکور رو واست درست کردم و نتیجه کار این شد که می بینی . خیلی دوستت دارم مامانی .

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

عاطي
2 خرداد 91 0:30
به بهههههه به به به اين مامان باسليقه و دخمل ناز و خوش عكس!!! خوش باشين هميشه الهيييييييييي
مامان متین وکسرا
3 خرداد 91 17:04
واااااااااااای چه عکس خوشگلی به ما هم سربزنید دوستم خوشحال میشیم
بابا
6 خرداد 91 12:46
دردت به جان بابا،خوشگلم،عزیزم،فرشته دوست داشتنی بابا،خدا را صد هزار مرتبه سپاسگزارم که یک خانواده خوب ، همدل و سالم به من ارزانی داشته که با آرامش و شادی در کنار هم زندگی می کنیم.
خدایا به شکوه و بزرگی ات از تو میخواهیم که توان شاد زیستن در کنار هم را همچنان که به ما پیشکش نمودی،تداوم بخشی.
سپاس پروردگار یگانه و آفریدگار نیکی و شادی



منم خیلی خوشحالم که در کنار همسری چون تو و دختر نازم زندگی آرومی رو دارم . مطمئنم آروشا هم بابایی رو خیلی خیلی دوست داره .
هر وقت می گم بابا کو ؟؟؟
فوری بع در نگاه می کنه و منتظره که از در بیای .
مهسا
6 خرداد 91 15:18
ای جونم چه دختر ناز ودوست داشتنی دارین
مهسا
6 خرداد 91 15:19
من شما رو با اجازتون لینک کردم
atena
7 مرداد 91 5:34
دختر چهخوشملي تو به منم سر بزنين
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق مامان می باشد