آروشاآروشا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

عشق مامان

دخترم وقتی به دنیا اومدی تمام هستی برای من رنگ جدیدی گرفت .

یک ماه گذشت

1391/3/6 19:37
نویسنده : پریسا
663 بازدید
اشتراک گذاری

قندک مامان

یک ماه دیگه هم گذشت و تو کم کم داری واسه خودت خانوم می شی . خیلی اخلاقت بهتر شده . کمتر مامی رو اذیت می کنی . غذاتو خوب می خوری . الان دیگه می دونی وقتی زنگ در رو که می زنن یه نفر از در وارد می شه . ساعت اومدن بابا رو می دونی و منتظری در رو باز کنه . نینای نای هم یاد گرفتی آهنگ شاد که واست می ذارم فوری قر می دی (فکر کنم اینو به مامی رفتی ) . خلاصه خیلی چیزها یاد گرفتی . دختر گلم 9 ماهگیت مبارک . ببخشید امروز نشد واست کیک بخرم خیلی کار داشتم آخه  داریم می ریم عروسی خاله لی لی و باید چمدون ببندیم . به قول بابایی داریم میریم دد گنده . خلاصه این کیک رو خودم واست درست کردم با کمترین امکانات .

دوست داریم هم من و هم بابایی .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان متین وکسرا
7 خرداد 91 15:49
آپم مامانی . بییییییییییا
مهسا
12 خرداد 91 9:10
آروشا جان 9 ماهگیت مبارک
مریم مامان بهراد و آراد
19 خرداد 91 11:23
مبارک باشه خانومی انشالله خوشبخت بشن عکسای خوشگل خانوم هم خیلی قشنگ بود
مامانی فری
22 خرداد 91 10:18
ماشالله چقدر نازو خوردنیه اومدم دعوتتون کنم بیان جشن دندونی وبلاگی منتظرتون هستم عروسی خواهرتون مبارک باشه عزیزم
بابا
22 خرداد 91 11:16
پدرام
24 مرداد 91 4:56
neveshtat ashkamo daravord shayad manam yade abjie 3 salam ke jolo chesham sookht oftadam
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق مامان می باشد