آروشاآروشا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

عشق مامان

دخترم وقتی به دنیا اومدی تمام هستی برای من رنگ جدیدی گرفت .

تقدیم به خوشگل ترین عروس دنیا خاله نیلوفر(لی لی)

1391/3/15 21:19
نویسنده : پریسا
2,421 بازدید
اشتراک گذاری

آروشای گلم

امشب می خوام واست یه چیزایی از قدیما تعریف کنم . از اون موقعی که تو هنوز پیش ما نبودی .

من و خاله نیلوفر کوچیک بودیم و اتاقمون با هم مشترک بود . من چون بچه اول بودم  فکر می کردم که باید مثل مامانا از نیلوفر مواظبت کنم . خاله لی لی وقتی کوچولو بود خیلی خیلی خوشگل بود و تو دل برو .منم عاشقش بودم . خیلی دوستش داشتم اما اون یکم شیطون بود . مثلا تا می گفتم نیلوفر جون الان که سرپایی یه لیوان آب واسم بیار فوری همونجا می نشست زمین و می گفت من که نشستم !!!!!!!!

خلاصه شبها دستامون تو دست هم بود تا خوابمون ببره . این حس مادرانه تا الان هم در وجودم هست و خاله جون رو بینهایت دوست دارم .

چند شب پیش یعنی 12 خرداد عروسیش بود و به سلامتی رفت به خونه بخت .. امشب هم با همسر محترمش می ره خارج از کشور برای زندگی . خیلی خیلی دلم واسش تنگ می شه اما می دونم بهش بد نمی گذره به خاطر همین ناراحت نیستم . امیدوارم خوشبخت بشی خواهر نازنینم .

 

اینم عکس عروس خانوم گل و خوشگلم

می بوسمت نیلوفر عزیزم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ريحانه مامان نيايش
16 خرداد 91 12:13
عزيزم عروسي خواهرت مبارك ان شالله هر جا اين دنيا هست خوش بخت باشه چقدر هم عروس نازي بوده

ممنونم عزیزم .
khale lili
18 خرداد 91 18:47
salam khale joon delam vase hamatoon tang shode inja hame chi khobe faghat shoma ro kam dare khale joon mamani ras mige taze shabe k to khab harf mizadamam tahamol karde asheghooone doseton darammmmm boooooooooooooooooooosss


قربونت برم عزیزم . همین که تو خوشحالی منم خوشحالم
بابا
22 خرداد 91 11:15
فندق
8 تیر 91 20:11
سلام مبارکه وجاشون خالی نباشه .آروشا جونم بزرگ شده ها .ماشاالله.تولد آیدین نیومدین؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق مامان می باشد