آروشاآروشا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

عشق مامان

دخترم وقتی به دنیا اومدی تمام هستی برای من رنگ جدیدی گرفت .

اشکای مامانی

1389/11/16 14:15
نویسنده : پریسا
618 بازدید
اشتراک گذاری
اول از همه می خوام از دوستای گلی که نظر می دن تشکر کنم . شما دوستای خوب من هستید و من و نی نی همتون رو دوست داریم .

خونه مامان

دیشب رفتیم خونه مامان خودم و به اونا هم گفتم که خداوند یه هدیه کوچولو بهمون داده . مامان که کلی هیجان زده شده بود اشکاش در اومد . نمی دونی چه حسی داشتم نی نی جون . از اینکه می بینم همه اینجوری دوستت دارن خوشحالم . کلی برنامه ریزی کردیم که واست چی بگیریم . چی کار کنیم . و در ضمن مامان کلی نصیحت مادرانه کرد که اینو بخور و اونو نخور .

شب هم با کلی ذوق و شوق از چند تا دیگه از وسایلت که قبلا واست خریده بودم (اون موقع هنوز تو دلم نبودی مامی جون) عکس گرفتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق مامان می باشد