آروشاآروشا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

عشق مامان

دخترم وقتی به دنیا اومدی تمام هستی برای من رنگ جدیدی گرفت .

سلام سلام صد تا سلام من اومدم با دندونام

1391/4/9 22:51
نویسنده : پریسا
1,830 بازدید
اشتراک گذاری

 

عروسک مامان

 امروز واسه اون دو تا دندون کوچولوت آش دندونی درست کردیم . مدتهاست که دارم تدارک می بینم و امروز خیالم راحت شد . مامان جون خودت هم خیلی دختر خوبی بودی و اصلا اذیت نکردی . فکر کنم فهمیدی که یه خبراییه و همش هم به خاطر تو هستش .

دخترکم

از دیروز ما رفتیم خونه مامان جون ( مامان بابا) و آش رو بار گذاشتیم . خلاصه تا ظهر آماده شد و بردیم به همه فامیل و آشنا دادیم .

مامانم

جای خاله لی لی عزیز و دایی جون خیلی خیلی خالی بود . امیدوارم هر جا که هستن خوب و خوش سلامت باشن .

خدایا به دندونای دختر گلم رزق و روزیه حلال و فراوان عطا  کن .

سلامتی رو از دختر کوچولوم دریغ نکن .

 

 

 

 

 

اینم آجیل هایی که شکل دندون رو روشون درست کردم

 

 

 

اینم گیفت خانواده هایی که بچه داشتن

 

 

 

 

 

 

 

و اینم کارت دندونی

 

 

 

و در پایان می خوام یه تشکر ویژه از مامان جون داشته باشم که خیلی زحمت کشیدن. دستشون درد نکنه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

khale lili
10 تیر 91 2:13
azizam beakhare mamani bade in hame modat k montazere dandonat bod biron omadan yadame az bahman montazer bodim khob shod dar avordi khiale mamito rahat kardy
ریحانه مامان نیایش
10 تیر 91 18:40
دندونای نازت مبارک باشه خاله جون ان شالله همیشه باهاش دست پخت خوشمزه مامان هنر مندتو بخوری گلم یواش یواش و بی صدا شدی جز کباب خورا
مریم جون
10 تیر 91 19:35
دستت درد نکنه پریسا جون خیلی زحمت کشیدی دندون دراوردنت مبارک خاله جوووووووووووووون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق مامان می باشد