آروشاآروشا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

عشق مامان

دخترم وقتی به دنیا اومدی تمام هستی برای من رنگ جدیدی گرفت .

دلم می خواد ببینمت

1389/11/16 14:15
نویسنده : پریسا
790 بازدید
اشتراک گذاری
عزیز دل مامی :

نمیدونی که چقدر دلم می خواد ببینمت . همه نی نی ها وقتی کوچولو هستن و تو شکم ماماناشون خیلی اذیت می کنن . ولی تو خیلی بی آزاری . ساکت و مظلومی . احساس می کنم بچه آرومی هستی . مامانی یکم شیطونی کن . آخه خودم اصلا نی نیه شیطونی نبودم حالا دلم می خواد تو شیطون و آتیش پاره باشی . راستی بابایی همیشه می گه تو یه بچه شیرین زبونی .

هر چی که باشی خیلی دوستت داریم و خدا رو واسه اینکه تو رو به ما داده شکر می کنیم .

چند روز پیش بابایی رفته بود ماموریت همش زنگ می زد و احوال تو رو می پرسید . خودمونیم فسقلی خوب جا تو دلمون وا کردی ها .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق مامان می باشد