آروشاآروشا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

عشق مامان

دخترم وقتی به دنیا اومدی تمام هستی برای من رنگ جدیدی گرفت .

سلام بهونه قشنگ من برای زندگی

1389/11/28 13:37
نویسنده : پریسا
652 بازدید
اشتراک گذاری

خوشکل مامان یه مدتی بود که هیچ احساسی نداشتم . اصلا احساس نمی کردم که تو دلمی . ولی دیروز به همراه بابا جون رفتیم سونو گرافی تا قیافه خوشکلتو ببینیم . الهی مامان فدات بشه وقتی تو مانیتور آقای دکتر دیدمت که داری یواش یواش وول می خوری داشتم ضعف می کردم . بابایی دوربین به دست می خواست عکس بگیره آقای دکتر گفت چقدر عجله داری؟؟ الان عکسشو بهتون میدم . !!!!!

بعدش یهویی گفت گوش کنین .

تلپ تلپ تلپ تلپ تلپ تلپ، اینقدر تند تند قلب کوچولوت میزد که خندمون گرفته بود .بابایی می گفت : آقای دکتر چند تاست ؟؟؟؟؟؟ دکتر گفت : می خوای چند تا باشه یه دونه است . خیالمون راحت شد که نی نیه ما یکی یه دونه است . آخه مامانی دلمون می خواد حسابی دوروبرت باشیم و رقیب نداشته باشی .

فدات بشه مامانت دوست داری عکس خودتو  ببینی ؟ ببین مامانی چقدری تو دلم بودی !!!!!!!!

 

نمی دونی از سونو گرافی تا خونه داشتم تو آسمونها پرواز می کردم . یه همسر مهربون کنارم نشسته بود و یه نی نی ناز نازی تو دلم و یه خونواده بی نظیر تو خونه منتظرم . وای خدای من دلم می خواد داد بزنم تا به گوشت برسه از تو خیلی ممنونم . خیلی بزرگی . این همه نعمت رو به من دادی ممنونم. تو این لحظه بزرگ زندگیم می خوام یه دعایی بکنم

ای خدای مهربون

خیلی از دوستام که تازه باهاشون آشنا شدم در انتظار یه نی نی نشستن . ازت می خوام به مقدس ترین چیزهایی که روی زمین وجود داره به عشقی که یه مادر به فرزندش  داره، به همه اونایی که منتظرن یه بچه خوب و سالم عطا کنی تا اونا هم طعم شیرین بچه دار شدن رو بچشن .

آمین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان فرشته
28 بهمن 89 14:41
الهی شکر عزیزم .................... آمین
كورش
28 بهمن 89 21:42
خداگويد تواي زيباترازخورشيدزيبايم.....توا ي والاترين مهمان دنيايم....شروع كن يك قدم باتو...تمام گامهاي مانده اش بامن*درود ايراني مهربان وبلاگ بسيار پرباري داري اميدوارم باآمدنت به وبلاگ من مرااز مهرورزيت بي نسيب نگذاري پس چشم درراهتم بدرود تادرودي ديگر *شادزي شادگسترباش
علي
28 بهمن 89 21:42
باهزاران درودبرتوفرزندايران زمين*اميددارم درپناه پروردگارهميشه شاد وخرم باشي*وبلاگ پرباري داري اميددارم كه باآمدن به وبلاگ من مراازپندهاي خودبي نسيب نگذاري پس چشم درراهتم*بدرود شاد زی و شادی گستر باشید(باران باش وببارمپرس كاسهاي خالي ارآن كيست)كورش بزرگ
حسنا
1 اسفند 89 15:22
فدای اون تلپ تلپاااااااااااااش آمیــــــــن
شیوا
4 اسفند 89 11:18
نازیییییییییییییییییییییییییییی
در آرزوي دو قلووووووووووووووو
5 اسفند 89 12:46
سلام خانمي وبلاگ دوست داشتني داري خيلي خواستني نوشتي
وقتي ميخوندم دلم ضعف ميرفت
ايشالله دست راست رو سر من
به فرشته پاكي كه خدا تو وجودت گذاشته بگو واسه اين خاله خستش هم دعا كنه

من با اجازتون ادتون كردم

عزیز دلم خوشحالم که منو اد کردی . من واسه همه اونایی که منتظرن دعا می کنم . هیچ وقت فراموشتون نمی کنم . احساس می کنم الان که من نی نی دارم وظیفه ام هستش به شکرانه این کارو بکنم
ღ..فــــرزانه...ღ
5 اسفند 89 13:51
سلاااااااام....
ای جونم...ایشالا با نی نی و باباییش زندگی 3نفره ی خوبی داشته باشین
دوست دارم ببینم نی نی چه شکلیه.......!!!!!!!!!!!همه ی نی نی ها نازن مطمئنا اینم یکی از همون فرشته کوچولوهای نازه


آگه به مامانش بره که خشوکله اگه به باباش بره خوشکلتر هههههههههههههههه
ღ..فــــرزانه...ღ
5 اسفند 89 13:53
راستی لینکت کردم تا وقتی نی نی به دنیا اومد بیام وبتو ببینم چه شکلیه
ღ..فــــرزانه...ღ
5 اسفند 89 13:55
راستی لینکت کردم تا وقتی نی نی به دنیا اومد بیام وبتو ببینم چه شکلیه[hr
خوشحال می شم عزیزم . منم تو رو لینک کردم
سما
6 اسفند 89 23:09
سلام مامان پریسا.خدا رو شکر که نی نی گلت حالش خوبه.خدا برای تو و همسر مهربونت حفظش کنه.


مرسی که به ما سر زدی.
حنا
7 اسفند 89 10:46
سلام پریسا جون خوبی نی نی نازت خوبه
عزیزم لطف داری چشمات قشنگ میبینه پرسیدی کجا یاد گرفتم خودم قلاب بافی بلد بودم تو گوگل هم سرچ کنی کلی طرح و نقشه برات میاره از روی همون نقشه ها بباف
ولی گوسفندیه رو فقط عکسش رو دیدم خودم بدون نقشه بافتم

همه که مثل شما نمی تونن به راحتی از روی عکس ببافن
لاله
7 اسفند 89 11:33
وای خدا صدایی قشنگ تر از این وجود داره؟ ایشالا خدا نی نی قشنگت و همه خوشبختی هات رو برات حفظ کنه. امیدوارم همه مادرای منتظر روزی شاهده این لحظه های زیبا باشن.


ایشالله
باران (از ني ني سايت :) )
9 اسفند 89 11:13
هميشه سلامت باشي و شاد و خوشحال عزيزم.
محبوبه
10 اسفند 89 17:09
سلام.قدر این لحظه های قشنگ رو بدون و ازش لذت ببر.انشاالله که دوران حاملگیت رو به سلامتی پشت سر بذاری
آوا
11 اسفند 89 1:12
مبارکه
azitaaaa
27 مهر 91 13:22
salam gplam khubi? vebe ghashangi darin hamasho khundam az aval ta akhar che ninie nazi dari khode bebakhshe behetun linketun kardam
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق مامان می باشد