آروشاآروشا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

عشق مامان

دخترم وقتی به دنیا اومدی تمام هستی برای من رنگ جدیدی گرفت .

یک روز زیبا

1389/12/21 10:27
نویسنده : پریسا
570 بازدید
اشتراک گذاری

 نفس مامان 

این روزها چقدر زود می گذره ! هر روز که جلوی آینه به خودم نگاه می کنم احساس می کنم تو داری بزرگ و بزرگ تر می شی . حتی الان دیگه بابا هم احساس می کنه که تو سمت راست مامی اتراق کردی . نمی دونم  الان داری چیکار می کنی ولی همچنان منتظر تکون خوردنت هستم و دوست دارم حسابی ورجه وورجه کنی . 

بوی عید رو می شه به خوبی احساس کرد همه در جنب و جوش هستند و تلاش می کنند که سال نو را با بهترینها شروع کنند . امسال من هم زودتر از هر سال شروع به کار کردم آخه امسال یه سال متفاوته و تو هم با مایی . 

دیروز هوا خیلی خوب بود و خانوادگی رفتیم طاق بستان (مکانی تاریخی در کرمانشاه)خیلی خوش گذشت . تازه  قبل از اون هم رفتیم و واست یه مورچه بزرگ خریدیم . چند تا عکس گرفتیم که تو هم یه کوچولو توش پیدایی . 

راستی مامان جون یه خبر خوب امروز وارد هفته 14 شدیم . مبارکه خوشکلم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

عاطی
22 اسفند 89 21:02
پریسا جونم خیلی خوشحالم که عشقتون داره کاملتر میشه. خیلی مواظب خودت باش.
لاله
6 فروردین 90 11:44
سلام پریسا جونم. سال نو بر شما و خانواده محترم و نی نی قشنگتون مبارک! ایشالا نی نی جون به سلامتی بیاد تو بغلت و عید سال دیگه کنارت باشه. مواظب خودت باش


ممنونم عزیزم . امیدوارم سال نو آریایی بر شما هم مبارک باشه و با سلامتی و شادی در کنار خانواده باشی
کورش
9 فروردین 90 19:43
با هزاران درودگرم خدمت دوست گلم وباسپاس ازمهرورزیت که مراباراهنمائیهای سازنده خوددرپیشبرهدفم یاری میکنی ودراین راه بزرگ که همانا شناساندن تاریخ پرشکوه این سرزمین ونام آورانشااست دل گرم می کنیدپس امیدوارم که همچنان ازمهرورزی وپش گرمی تودوست گلم بهره گیرم* راستی دوست گلم ضحاک یااژی دهاک کی بود؟اگردوست داری بدانی سری به من بزن درضمن کاستی هایم رابه من گوش زد کن*پس چشم درراهتم.بدرودتادرودی دیگر
فندق
14 فروردین 90 12:30
سلام مامان پریسا.سال نو مبالک .نی نی جون خوبه ؟ممنون که ادم کردی.مواظب خودت باش
لاله
18 فروردین 90 11:44
اسم دختر تحفه های من اعلام شد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق مامان می باشد