آروشاآروشا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

عشق مامان

دخترم وقتی به دنیا اومدی تمام هستی برای من رنگ جدیدی گرفت .

توت فرنگی مامان

1390/1/30 6:58
نویسنده : پریسا
594 بازدید
اشتراک گذاری

 جیگر مامان 

دلم می خواد واست یه جشن درست و حسابی بگیرم که بیان ببینن دخملم چه ماهیه . می خوام جشن توت فرنگی واست بگیرم . آخه مثل خودت هم خوشمزه است هم خوشکله 

مامانی دنبال یه اسم خوشکل بودم واست . یه اسمی که خیلی دخترونه و ملوس باشه و در عین حال معنیش خیلی واسم مهم بود . من و بابایی یه اسم خوب واست پیدا کردیم اگه گفتی ؟؟؟؟؟؟؟

اسمت و می خوام بذارم ........................................................................................................................

آروشا(درخشان و باهوش و مقتدر ) 

سه تا مشخصه ای که دوست دارم مثل اسمت داشته باشی . 

راستی دیشب خاله لی لی خونمون بود و سرش رو روشکمم می ذاشت و صدات می کرد . می شنیدی ؟؟؟ دیدی چقدر دوست داره ؟ همش می گفت : آروشا خاله اون تو تنهایی چیکار می کنی ؟ یکم قر بده خاله شاد بشه ؟

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

تینا
6 خرداد 90 21:29
سلام پریسا جان ... خیلی اسم قشنگی انتخاب کردی ... من تا حالا نشنیدمش اما خیلی قشنگه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق مامان می باشد