آروشاآروشا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

عشق مامان

دخترم وقتی به دنیا اومدی تمام هستی برای من رنگ جدیدی گرفت .

آخرین روز کاری

1390/2/1 10:23
نویسنده : پریسا
489 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته  مامان 

امروز آخرین روزیه که اومدم سر کار و قراره که دیگه نیام . خودت که می دونی همش به خاطر تو وروجکه . دوست ندارم زیاد به تو فشار بیارم و اذیتت کنم .

راستش دلم واسه سر کار اومدن تنگ می شه . واسه همکارم هم همین طور . ولی خوب واقعا الان به استراحت احتیاج دارم  بعضی وقتا صبح که بیدار می شم به زور از توی رختخواب بلند می شم . آخه مامانی ماشالله تو بزرگ شدی و شبها تکون خوردن واسم خیلی سخته به خاطر همین خوب نمی خوابم . 

همه می دونن که من بچه ام و همسرم رو به کار ترجیح می دم و با اینکه کار کردن رو خیلی دوست دارم حداقل تا زمانی که  نی نیم رو از شیر نگرفتم سر کار نمی رم . شاید توی خونه کارهای جانبی انجام بدم اما کار ثابت اصلا . 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

کورش(هزاره های فراموش شده)
20 اردیبهشت 90 17:34
درودپارسی ازخواندن نگاشتهایت بسیارآموختم وخیلی درسهایی که قبلانمی دانستم آموختم. پس امیدوارم شما بااین کارتان خدمت بزرگی به این سرزمین کنید.درضمن بانگاشته ای درموردافکارعمومی به روزم که امیدوارم باآمدن خودمراازدیدگاهتان آگاه سازید بدرودتادرودی دیگر.جاویدبادایران وایرانی.پاینده بادنام ویادکورش بزرگ وتمامی بانوان ومردان بزرگ این سرزمین اهورائی
خاله پپو
27 اردیبهشت 90 12:40
پپری جون خوبی؟ نینی چطوره؟ کار خیلی خوبی می کنی. منم میخوام آریان که به دنیا اومد تا از شیر گرفتنش سر کار نرم. چی از بچه آدم مهمتره؟!
خاله پپو
27 اردیبهشت 90 12:42
راستی با اجازه لینکت کردم. آریان خوشحال میشه بهش سر بزنی خاله!
آرمین
31 اردیبهشت 90 16:00
موفق باشی خوشحال میشم به ما هم سر بزنید
maral joOn
1 خرداد 90 10:18
سلام گلم وبت خیییییییییلـــــی خوبه یعنی عاااااالیه پیشم بیا و حتما بهم بگو اجیبی تو کلبه ی منمنتظرم بوس بای
maral joOn
1 خرداد 90 10:59
khoda kone ninit salem bedonia biad khoda kone mesl afsoon saret niad age to behem begi aji man khale mishaam hoooooooora zooooooooooooood bia pisham mobarak
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق مامان می باشد