آروشاآروشا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

عشق مامان

دخترم وقتی به دنیا اومدی تمام هستی برای من رنگ جدیدی گرفت .

دختر من مونس من

1390/3/6 18:30
نویسنده : پریسا
499 بازدید
اشتراک گذاری

دختر خوشکل مامان

نمی دونی چقدر مامانی دوست داره . همیشه آرزو داشتم خدا یه دختر بهم بده تا با هم درد دل کنیم بیرون بریم و مونس هم باشیم. موهاشو خرگوشی ببندم و واسه مامی شورت تور توریش دلم ضعف بره . الهی قربونت برم من همش می رم توی اتاقت می شینم و باهات حرف می زنم . وقتی که مامانی صدات می کنم تو هم شروع می کنی یه لگد زدن !!! و اون وقته که قلبم به تاپ تاپ می افته و دلم می خواد قربونت برم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مدرسه ی مامان ها
6 خرداد 90 19:23
سلام مبارک باشه ان شاالله که به سلامتی این دوران رو طی کنید و فرزند دلبندتون سالم و سلامت به دنیا بیاد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق مامان می باشد